niedziela, 3 marca 2013

Justin Bieber: “to moje najgorsze urodziny!!!” Pokazał środkowy palec fanom i paparazzi!

 

Justin Bieber mocno się wczoraj wkurzył, ponieważ pod klubem “Cirque Du Soir” w Londynie zebrała się wielka grupa fanów i paparazzi. Justin nie miał spokoju!
Gwiazdor napisał na Twitterze…
To moje najgorsze urodziny!
justin bieber urodziny twitter Justin Bieber: “to moje najgorsze urodziny!!!” Pokazał środkowy palec fanom i paparazzi! (KATASTROFA W LONDYNIE)
Na szczęście Justin miał przy sobie Ellę Paige Roberts Clarke, która co chwilkę całowała go w usteczka. Dzięki temu chłopak choć troszkę zapomniał o męczących fanach i fotografach. Całemu zamieszaniu winni byli paparazzi, którzy zniszczyli ten wieczór Justinowi.
Dokładny opis…
justin bieber urodziny4 Justin Bieber: “to moje najgorsze urodziny!!!” Pokazał środkowy palec fanom i paparazzi! (KATASTROFA W LONDYNIE)
Oto Justin pokazujący środkowy palec…
justin bieber urodziny zdjecia Justin Bieber: “to moje najgorsze urodziny!!!” Pokazał środkowy palec fanom i paparazzi! (KATASTROFA W LONDYNIE)

Jak to ocenicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz